25.05.2017 Na blogu magazynu "Synth&Sequences" znalazła się recenzja płyty "Piotr Krupski & Friends - Electronic Worlds". Tekst przetłumaczył Marcin Łątka:

"Electronic Worlds to zdumiewająca niespodzianka dla tych, którzy tęsknią za psychotroniczną i śmiałą analogową muzyką elektroniczną".
 
Włączamy przełącznik zapłonu, a utwór "When Mother Earth was Born" natychmiast zadomawia się wygodnie w naszych uszach wraz ze swoimi falami i ambientowymi przestrzeniami, które zdają się przeistaczać w paralelne linie. Zamaszyste ruchy syntezatorowych fal  bogato dekorują nadzwyczajną atmosferę utworu budowaną przez Władysława Komendarka i Andrzeja Mierzyńskiego. Ścieżki sekwencji zdają się jednak uciekać od psychotronicznego klimatu. Serie pętli  rytmicznych skaczą niczym dziewczynka ostrożnie spacerująca przez las przeniknięty budzącym grozę aczkolwiek niezwykle atrakcyjnym pejzażem muzycznym. Utwór osiąga apogeum gdy niespokojna sekwencja rytmiczna bębnów bongo wyłania się spod niestabilnej warstwy organów nawiązującej do rocka progresywnego i awangardowej polskiej szkoły muzyki elektronicznej. Burza uspakaja się dzięki oscylującym falom utworu "Racing Thoughts", którego porywające partie solo rozbrzmiewają w szerokiej i bogatej panoramie dźwiękowej. W tym miejscu przychodzi czas na mały przerywnik. Płyta "Electronic Worlds" to najnowsze muzyczne odkrycie jakie ukazało się ostatnio na łamach wydawnictwa Generator.pl. Płyta ta zawiera 9 utworów oddających ducha i klimat polskiej muzyki elektronicznej. Mimo iż mam przyjemność słyszeć Piotra Krupskiego po raz pierwszy, warto nadmienić, że posiada on bardzo bogate CV na rodzimej, polskiej scenie artystycznej. Wnuk znanego w Polsce cymbalisty wileńskiego, Piotr Krupski wydał na początku drugiego tysiąclecia kilka albumów i uczestniczył w wielu artystycznych projektach muzycznych. Teraz powraca z kolejnym dziełem, które przyznam szczerze odpowiada mi najbardziej. Istotnie, "Electronic Worlds" to zupełnie nieprzewidywalny album, który zaskakuje swojego słuchacza obfitością znakomitych dźwięków! Odyseję burzliwych , oscylujących fal kontynuuje utwór "Stellar Journey". Pomimo siły impulsów tej zamieci, całość zachowuje mglisty, a wręcz tajemniczy charakter kontrastujący z potęgą efektów dźwiękowych i nierównymi partiami perkusji, które próbują wstrząsnąć mrocznymi, a wręcz nieziemskimi partiami dźwięków. Utwór "Tales of the Electron Tube" zaczyna się tam gdzie kończy się "Stellar Journey" .  Kompozycja ta ma zdecydowanie mniej burzowy charakter w porównaniu z poprzednim tytułem, nie mniej jednak oferuje nam obfity prysznic solówek, które wprost nie przestają czarować słuchacza. "Across Land and Oceans" przypomina mi wiele plemiennych i ambientowych dźwięków muzyki ShaneMorris & Mystified, lecz w tym przypadku otrzymujemy większą intensywność pejzaży muzycznych. To mówi samo za siebie! Utwór "The Gardens of Eden" to przykład pięknego, melodycznego podejścia, które jaśnieje na tle znakomitych solówek dryfujących po mrocznych falach dźwiękowych. Zarówno tu jak i w przypadku "Sunset of Manakara" intensywność licznych partii solowych nabiera nowego oblicza prowadząc nas w erę analogowej muzyki elektronicznej. "The Riddles of Life and Death" to prawdziwy klejnot albumu.  Jego skomplikowana struktura oparta jest na fascynującym wzorcu rytmicznym, którego sekwencja dźwięków zdaje się przypominać stonogi czmychające przed drapieżnikami. Ten organiczny rytm napotyka na trudności stąpania po niedoskonałościach nierównego gruntu formowanego przez lawinę efektów dźwiękowych i przesterowanych solówek syntezatorowych. Jest to utwór, którego niezliczone uroki odkrywamy po każdym kolejnym odsłuchu. "Heart and Soul" jest ostatnim utworem na albumie, który zdaje się pozostawiać małe światełko w mroku. Muzyka prezentowana na albumie stanowi niezwykle udane połączenie klimatów mrocznego ambientu i  eksperymentalnej muzyki elektronicznej. Tereny badane wyłącznie przez nielicznych, Piotr Krupski & Friends eksplorują z niezwykłą zręcznością. Szczerze mówiąc nie jest to album, przeznaczony dla niewtajemniczonych słuchaczy. Ci bardziej doświadczeni będą pozytywnie zaskoczeni  licznymi niespodziankami zawartymi na albumie. Mocne 4 gwiazdki za kreatywność!
Link do oryginalnego tekstu: http://synthsequences.blogspot.com/search/label/Piotr%20Krupski%20%26%20Friends

25.05.2017 o godz. 22:00 Marek Kwiatkowski w audycji "Markowe granie" w internetowym radio "EL-Stacja" przeprowadził ze mną telefoniczny wywiad i zaprezentował kilka nagrań z płyty "Piotr Krupski & Friends - Electronic Worlds".

19.05.2017 Płyta "Piotr Krupski & Friends - Electronic Worlds" jest już dostępna w sklepie internetowym wydawcy Generator.pl

06.05.2017 Elbląska gazeta internetowa "Portel" zamieściła wywiad pod tytułem "Elektroniczny cymbalista", w którym Piotr Krupski opowiada o swojej twórczości i muzycznych planach. Artykuł można przeczytać pod linkiem: http://www.portel.pl/dawny-elblag/elektroniczny-cymbalista-elblaskie-archiwalia-muzyczne-odc-14/97873

11.04.2017 Po raz kolejny w audycji "Studio el-muzyki" w Programie 3 Polskiego Radia red. Jerzy Kordowicz zaprezentował nagrania z płyty "Piotr Krupski & Friends - Electronic Worlds" - "When Mother Earth Was Born", "The Gardens of Eden" i "Sunset in Manakara".

04.04.2017 W audycji "Studio el-muzyki" w Programie 3 Polskiego Radia red. Jerzy Kordowicz zaprezentował nagranie "When Mother Earth Was Born" z mającej niedługo się ukazać płyty "Piotr Krupski & Friends - Electronic Worlds".

20.03.2017 Płyta "Piotr Krupski & Friends - Electronic Worlds" już niedługo będzie wydana przez Generator.pl

3.08.2012 Na YouTube pojawiła się ostateczna, pełna wersja amatorskiego projektu filmowego "G.T.W.A.". Wykorzystano w nim między innymi utwór Piotra Krupskiego "Głębia duszy". Film znajduje się pod linkiem: http://www.youtube.com/watch?v=Q2tJEXphEhQ

23.03.2012 Płyta "Piotr Krupski & Friends - Electronic Worlds" właśnie przeszła pomyślnie proces masteringu.

1.12.2011 Zakończył się pierwszy etap nagrywania płyty "Piotr Krupski & Friends - Electronic Worlds". Ostatecznie w nagraniach wzięli udział: Władysław 'Gudonis' Komendarek, Sławomir Łosowski, Tomasz Łosowski, Andrzej 'Andymian' Mierzyński, Christian Rössle, Sebastian Orda-Sztark i Dariusz 'DaWi' Wilk. Obecnie trwają prace nad miksem materiału oraz uzupełniające nagrania Piotra Krupskiego. W styczniu materiałem zajmie się Dieter Werner, który dokona masteringu całej płyty.

2.11.2011 Magazyn muzyków i realizatorów "Estrada i Studio" zamieścił relację z VI Festiwalu The Day of Electronic Music Cekcyn 2011, na którym zagrał między innymi Piotr Krupski. Na dołączonej do czasopisma płycie mona obejrzeć film z fragmentami występów poszczególnych wykonawców. Internetowa wersja artykułu oraz film znajduje się pod linkiem: http://www.eis.com.pl/virtual/modules.php?op=modload&name=emedia&file=index&do=showpic&pid=437

16.07.2011 godz. 20:30 Piotr Krupski & Bartosz Turkowski wystąpią w ramach VI edycji festiwalu Day of Electronic Music Cekcyn 2011.

28.05.2011 godz. 20:00 w internetowym radiu EL-Stacja w audycji "Markowe granie" red. Marek Kwiatkowski zaprezentuje muzyczny dorobek Piotra Krupskiego. Audycji można posłuchać wchodząc na stronę: http://el-stacja.pl

3.01.2011 ukazała się książka "ELBLĄSKA ENCYKLOPEDIA MUZYCZNA 1945-2010" autorstwa Krzysztofa Bidzińskiego, wydana przez Centrum Sztuki Galeria EL. Książka sfinansowana przez Prezydenta Elbląga. Publikacja będzie dostępna w zbiorach Bibliotek Uniwersyteckich. W książce zamieszczono między innymi biografię muzyczną i zdjęcie Piotra Krupskiego.

19.08.2010 rozpoczął się drugi etap nagrywania płyty o roboczym tytule "Friends", która ostatecznie nazywać się będzie "Piotr Krupski & Friends - Electronic Worlds". Prawdopodobnie płyta ukaże się prawdopodobnie latem 2011 roku. Tym razem usłyszymy zupełnie innego Piotra Krupskiego. Trzon płyty stanowią ambientowe utwory niosące sobą klimat elektronicznych światów. Płyta "Electronic Worlds" to ilustracja przeróżnych, tych zewnętrznych jak i wewnętrznych, duchowych rzeczywistości. Do udziału w nagraniach zostali zaproszeni zaprzyjaźnieni muzycy, w większości z którymi autor płyty miał przyjemność zagrać podczas "Elektronicznych Pejzaży Muzycznych" w Olsztynie i "World Electronic Music" w Słubicach. Sam pomysł nagrania płyty w tej konwencji zrodził się już 2008 roku. Dwa lata później Piotr Krupski skomponował materiał muzyczny będący zaczynem do powstania tej płyty. Obecnie trwają nagrania przyjaciół, którzy podjęli współpracę w stworzeniu niniejszego dzieła. Dotychczas następujący muzycy potwierdzili swój udział: Dariusz 'DaWi' Wilk, Andrzej 'Andymian' Mierzyński, Sławomir Łosowski, Władysław 'Gudonis' Komendarek, Sebastian Sztark i Christian Rössle. Zaproszonych muzyków było więcej, ale z różnych powodów nie pojawią się na tej płycie.

12.08.2010 w internetowym radiu El-Stacja w audycji "El-Acoustic" red. Marek Kwiatkowski zaprezentował utwór "D'Art Knighter", pochodzący z wydanej pięć lat temu kasety Piotra Krupskiego "Kombimus".

4.01.2010 odbyła się premiera książki elektronicznej "Elbląska Encyklopedia Muzyczna 1945-2010". Pomysł na publikację narodził się w 2007 roku, kiedy została utworzona strona Internetowa poświęcona elbląskim wykonawcom muzycznym. Intencją witryny Internetowej oraz książki elektronicznej jest ocalenie od zapomnienia lokalnych artystów, muzyków oraz uznanych inspiratorów ruchu muzycznego Ziemi Elbląskiej. W książce swoje miejsce znalazł także Piotr Krupski.

3.01.2010 w ramach inicjatywy "Tramwaje dla elblążan" została opublikowana "Kronika historyczna MPK w Elblągu". Dokument ten ukazuje dzieje transportu publicznego w tym mieście w latach 1945-1989. Projekt powstał za sprawą Marcela Klinowskiego - miłośnika tramwajów, przy współudziale m.in.: Szymona Gierygi - miłośnika Elbląga, który udostępnił Kronikę, Sławomira Kapłona - autora książki "Piłkarska Olimpia", który zdigitalizował Kronikę, Piotra Krupskiego - kompozytora muzyki elektronicznej, który udzielił zgody na wykorzystanie utworu "Strassenbahn" z płyty "Elbing 1904".

25.08.2009 w audycji Jerzego Kordowicza "Studio el-muzyki" w Programie 3 Polskiego Radia pojawią się nagrania z płyty "Elektroniczne Pejzaże Muzyczne 2008". Usłyszymy Adama Bownika, Andrzeja Mierzyńskiego i Piotra Krupskiego.

26-27-28.06.2009 w Słubicach w sali koncertowej Słubickiego Miejskiego Ośrodka Kultury odbędzie się World Electronic Music Festival, w którym między innymi weźmie udział Piotr Krupski z Bartoszem Turkowskim. Wystąpią także: Ahblajam (Piotr Lewandowicz i Michał Szrajda), Dariusz Wilk, Krzysztof Okrojek, Adam Bórkowski, Jakub Kmieć, Grzegorz Marciak i Paweł Starczewski.

27.03.2009 o godz. 18.00 w Kamienicy Naujacka w Olsztynie odbędzie się koncert muzyki elektronicznej "Pozwól mi być". Wystąpią: Andrzej Mierzyński, Piotr Krupski, Elżbieta Mierzyńska ze specjalnym udziałem teatru Zmysł.

2.01.2009 ukazała się porfesjonalnie wydana płyta z 15 elbląskimi zespołami TERAZ MY, RESZTA MOŻE POCZEKAĆ ELBLĄG 2009. To kontynuacja pomysłu z 1994 roku. Druga edycja ukazała się dopiero po 15 latach. Z tej okazji postanowiliśmy przedstawić obraz elbląskiej sceny muzycznej raz jeszcze. Wystąpili: Mechaniczna Pomarańcza, Piotr Krupski, Sorbet, Aby Wyzwolić Refleksje, Janusz Jędrzejewski, Lafayn, Sequence, Joanna Żondłowskia i DJ. Zel , Trauma, Kwas & Kaczor, Plankton, Chór Redemptoris, Skuti Ensemble & Capella all’ Antico, Słowa Które Słyszysz oraz Pies. Ta płyta to przewodnik przez elbląską scenę muzyczna oraz wskazówka i motywacja dla innych poszukujących ciekawych rozwiązań muzycznych, aby zamiast szukać dobrej muzyki gdzie indziej rozglądnęli się po własnym podwórku. Pozycja obowiązkowa na półce każdego melomana nieszablonowych brzmień.

Już od ponad roku na antenie elbląskiego Radia El gości cotygodniowa audycja, promująca Elbląską Scenę Muzyczną - Muzyczny Elbląg. W najbliższą niedzielę 19.10.2008 o godz. 18:05 gościem audycji będzie Piotr Krupski. Radia El można słuchać na falach FM 94,1 MHz.

Pomyślnie zakończyły się rozmowy z dyrekcją Centrum Kultury "Światowid" w Elblągu i 20 września (sobota) o godzinie 19:00 rozpocznie się koncert muzyki elektronicznej, w którym wystąpią: Adam Bownik, Piotr Krupski, Andrzej Mierzyński, Elżbieta Mierzyńska (wokal), Bartosz Turkowski (bas, perkusja elektroniczna) i Teatr "Zmysł" (wizualizacje live). Koncert odbędzie się w hallu Teatru im. Sewruka w Elblągu (Centrum "Światowid"). Zostanie przedstawiony program, który prezentowany był niedawno podczas koncertu "Elektroniczne Pejzaże Muzyczne" w Olsztynie.

4/5.09.2008 w nocy z czwartku na piątek w audycji Jerzego Kordowicza "Studio el-muzyki" w Programie 3 Polskiego Radia zagości Piotr Krupski. Zostaną zaprezentowane nowe i starsze utwory. W audycji nastąpi premiera pierwszego nagrania pt. "Nucleus" nowego duetu Chemical Laboratory, który tworzą Dariusz Pielaciński i Piotr Krupski. Usłyszymy także najnowsze solowe nagrania Dariusza Pielacińskiego. Poza tym pojawią się nagrania z imprezy "Elektroniczne Pejzaże Muzyczne", która odbyła się w Olsztynie 9 sierpnia 2008 z udziałem Adama Bownika, Andrzeja Mierzyńskiego i Piotra Krupskiego. Zapraszamy do posłuchania.

19.08.2008 Piotr Krupski udzielił wywiadu do filmu "Muzyczny Elbląg". Idea powstania filmu narodziła się w marcu 2007 roku. Film ma na celu ukazanie prawdy o lokalnym biznesie muzycznym, pokazać wzloty, upadki oraz tzw. "zlote lata" Elblaskiej Sceny Muzycznej. A czy one w ogóle były? Na to pytanie, być może widzowie dostaną odpowiedź w filmie. Pełnometrażowy dokument realizowany jest niezależnie. Wraz z filmem powstaje książka poświęcona temu samemu tematowi.

Elektroniczne Pejzaże Muzyczne - Olsztyn 2008
Dnia 9 sierpnia, o godz. 21, odbyła się czwarta już edycja koncertu muzyki elektronicznej podczas Olsztyńskiego Lata Artystycznego, którego organizatorem jest Miejski Ośrodek Kultury w Olsztynie. Wystąpili: Adam "Certamen" Bownik, Andrzej "Andymian" Mierzyński i Elżbieta Mierzyńska, Piotr Krupski i Bartosz Turkowski. Koncert odbył się na olsztyńskiej Starówce w dość niezwykłej scenografii.


17.07.2008 na forum studio-nagran.pl pojawiła się recenzja płyty "Elbing 1904" autorstwa fantomasza:

Mam w ręku najnowsze dzieło Piotra Krupskiego "Elbing 1904". To płyta, która słuchaczy przenosi do Elbląga sprzed ponad stulecia. Tematyka historyczna nie jest często podejmowana przez twórców el-muzyki, być może dlatego, że wymaga od kompozytora sporej troski o brzmienie wierne realiom, w przeciwieństwie do utworów, nazwijmy to, kosmicznych, gdzie wyobraźni muzyka nie ogranicza nic. Piotr, jak mniemam, miał świadomość tego ograniczenia, zadbał bowiem o zebranie odpowiedniej kolekcji dźwięków. Oddajmy mu zresztą głos:

Cytat:
Ponieważ historią miasta Elbląga interesuję się już od dawna (...) zacząłem zatem wyobrażać sobie dźwięki miasta sprzed 100 lat - dzwony obecnej katedry a ówczesnego kościoła św. Mikołaja, dorożki jadące po brukowanych ulicach, gwar ludzi, odgłosy dochodzące z fabryki Schichaua i oczywiście tramwaj. Pominąłem wiele innych, ciekawych dźwięków, ale chodziło mi o to, aby potencjalnego słuchacza zaciekawić niektórymi z nich, by sam rozwinął swoją wyobraźnię. Postanowiłem wykorzystać dźwięki współczesnego Elbląga, w miarę możliwości jak najstarsze. Elbląg tętni wieloma dźwiękami, z których istnienia nie zawsze zdajemy sobie sprawę, słysząc je na co dzień. Ujarzmiłem te dźwięki by zbudować swoje utwory. (...) Mimo, że nie udało mi się dotrzeć do oryginalnych dźwięków z 1904 roku, na podstawie materiału dźwiękowego, który zgromadziłem i przetworzyłem, myślę, że osiągnąłem zamierzony cel. Z oryginalnych dźwięków na płycie będzie można usłyszeć dzwony katedry (utwór St. Nikolaikirche), różne modele tramwajów (utwór Straßenbahn), piłę ramową (utwór Schichauwerft) i kilka innych. Pozostałe dźwięki, jak np. końskie dorożki pochodzą z samplera.

Z postawionego przed sobą zadania Piotr wyszedł zwycięsko. Powstała muzyka, umiejętnie łącząca pozyskane brzmienia miasta z pomysłami kompozytorskimi artysty. Muzyka przenosi nas do nieistniejącego już świata końca belle epoque, zniszczonego przez szaleństwa XX wieku. Znamiona przeboju ma Straßenbahn, wzmocniony popowym pulsem. Moim faworytem jest refleksyjny z początku, później dynamicznie rozwijający się Schichauwerft, znaczony rytmem pracy robotników stoczniowych. Wspomnijmy także melodyjny St. Nicolaikirche. Niemieckie tytuły części utworów są jak najbardziej na miejscu, bowiem w 1904 r. Elbląg był miastem niemieckim, czy pruskim, by być dokładnym. Autor jest zresztą konsekwentny, bowiem muzyczna podróż zaczyna się współcześnie (tytuł polski), trwa w rzeczywistości niemieckiej, kończąc się znów w Polsce.

Brzmieniowo płyta stanowi rozwinięcie wcześniejszych dokonań Piotra, choć z pewnością jest płytą najbardziej dopracowaną. Piotr ujawnia się jako artysta dojrzały, świadomy drogi którą kroczy. Poszukiwacze nowych brzmień mogą poczuć się zawiedzeni, bowiem płyta lokuje się w tradycyjnych brzmieniach elektroniki, bliskich najlepszym dokonaniom Jeana Michela Jarre, czy Marka Blińskiego. Pamiętajmy, że dla wielu odbiorców, w tym i autora tych słów, jest to jak najbardziej komplement.

W nagraniu płyty Elbing 1904 Piotrowi Krupskiemu (syntezatory, vocoder) towarzyszyli Bartosz Turkowski (gitara basowa, perkusja), Dariusz Knitter (gitara elektryczna), Mirosław Karasiewicz (gitara akustyczna). Dopełnieniem płyty jest zestaw dwu utworów, Planet RX (Citadel of Mo) i oraz remix Schichauwerft, autorstwa Krzysztofa Mszycy.

7.07.2008 na forum studio-nagran.pl pojawiła się recenzja płyty "Elbing 1904" autorstwa spawngamera:

KRUPSKI PIOTR - ELBING 1904’08
Opowieść o Elblągu sprzed 100 ponad lat najlepiej obrazują odgłosy zawarte w Strassebahn gdzie słyszymy na początku tramwaj, spacerujące pary, dźwięk doroszki, dostojne bicie szafowego zegara. Słyszymy też aeroplan i wplecenie melodii i dialogów z niemieckiego filmu dźwiękowego (trochę nie zgadza się to z datą opowiadanych wydarzeń). Ten zabieg kontrastu –przeszłość przechodząca w nowoczesne dźwięki czyli przyszłość stosuje Krupski w prawie każdym utworze. Stylistycznie Piotr porusza się w przestrzeni wyznaczonej przez dokonania Jarre’a z lat osiemdziesiątych a czasem łączy ją z reminiscencjami z innych twórców (gitarowe granie Ashra w Tannenberg Allee). Ciekawie brzmią też dwa remiksy dokonane przez innych, zaprzyjaźnionych twórców.

17.06.2008 na stronie serwisu Muzyczny Elbląg pojawił się artykuł "Plankton & Piotr Krupski - eksperymenty i animacje". Dnia 14 czerwca doszło do planowanej już od dłuższego czasu interakcji pomiędzy dwoma odmiennymi solowymi projektami muzycznymi: Planktona oraz Piotra Krupskiego tworzącymi muzykę elektroniczną jednak wykorzystującymi odmienne techniki aranżacyjno-wykonawcze.

11.06.2008 na spotkaniu elbląskiego klubu Elbing Club Pangritz Kolonie e.V. Piotr Krupski zaprezentował wybrane utwory z płyty "Elbing 1904". W dziale "Zdjęcia" można obejrzeć zdjęcia z tego niecodziennego wydarzenia.

3.06.2008 projekt Robot Fairy Tales - CES Volume III został zakończony. Projekt muzyczny "Contemporary Electronic Soundscapes" realizowany jest przez użytkowników polskiego forum twórców i słuchaczy klasycznej muzyki elektronicznej "Studio Nagrań". Powstał on w 2006 roku. Nie jest on przedsięwzięciem komercyjnym, lecz jedynie wyrazem wspólnej pasji. Tym razem utwór Piotra Krupskiego pt. "Tam, gdzie odchodzą roboty" wieńczy całe dzieło i znajduje się jako ostatni na tym dwupłytowym albumie. Nagrań można posłuchać pod poniższym adresem.
Link:
http://ces.studio-nagran.pl

31.05.2008 o godz. 20:00 w internetowym radiu "El-Stacja" w audycji Marka Kwiatkowskiego zostanie zaprezentowana muzyka z płyty "Elbing 1904". W trakcie audycji Piotr Krupski opowie o genezie płyty i swojej muzyce.

15/16.05.2008 Jerzy Kordowicz w audycji "Studio el-muzyki" w Programie 3 Polskiego Radia zaprezentował kilka utworów z płyty "Elbing 1904".

6.05.2008 Wirtualne Centrum Kultury eŚwiatowid zamieściło radiową rozmowę Piotra Krupskiego z Olgą Kaszubską "Elbing 1904 - posłuchaj i wygraj płytę!".

25.04.2008 Telewizja Elbląska wyemitowała reportaż z Piotrem Krupskim na temat płyty "Elbing 1904".

18.04.2008 portal info.elblag.pl zamieścił na swojej stronie wywiad "Elbing 1904 - historyczne dźwięki miasta w elektronicznym brzmieniu".

17.04.2008 tygodnik "Nasz Elbląg" opublikował krótki wywiad z Piotrem Krupskim. Link: http://naszelblag.wm.pl/Muzyczny-hold-oddany-miastu,44379

16.04.2008 "Dziennik Elbląski" zamieścił informację o wydaniu płyty Piotra Krupskiego "Elbing 1904". W zakładce "Z prasy" znajduje się skan z gazety.

15.04.2008 została wydana płyta Piotra Krupskiego "Elbing 1904". Na płycie znajdują się utwory nawiązujące do historii miasta Elbląga a w elektroniczne brzmienia zostały wplecione autentyczne dźwięki pochodzące z tego miasta.

7.02.2008 w tygodniku "Nasz Elbląg", zarówno w wersji papierowej jak i internetowej, zamieszczono artykuł o Piotrze Krupskim w ramach cyklu poświęconego Elbląskiej Scenie Muzycznej. Link: http://naszelblag.wm.pl/Piotr-Krupski,39809

8.12.2007 na niemieckojęzycznej internetowej stronie Hansa Pfau, dotyczącej miasta Elbląga zamieszczono informację o płycie "Elbing 1904".  Link: http://hans-pfau-elbing.de/137701.html

13.11.2007 W Programie 3 Polskiego Radia w audycji "El Trójka pod księżycem", prowadzonej przez Jerzego Kordowicza wyemitowano między innymi utwór Piotra Krupskiego "Analoog Anamoog", otwierający 2-płytowy album "CONTEMPORARY ELECTRONIC SOUNDSPACES VOLUME II - HOMAGE TO BOB MOOG".

8-9.09.2007 w Centrum Handlowym Plejada w Bytomiu w ramach imprezy "Nowości Technologiczne" zostaną przedstawione najnowsze osiągnięcia nauki i techniki: symulator samochodu F1, samochód z napędem hybrydowym, prawdziwy robot, najnowsze konsole gier Nintendo, najskuteczniejsze systemy nauki - Sita, najmodniejsze modele telefonów, system automatycznego parkowania i nawigacji, inteligentny dom - nowy wymiar instalacji w domu. W trakcie imprezy kilkakrotnie wystąpi Piotr Krupski wraz z Bartoszem Turkowskim ze swymi najnowszymi elektronicznymi kompozycjami.

16.04.2007 Piotr Krupski zagra w Muzycznym Klubie EDEN w Elblągu, ul. Królewiecka 195F. W koncercie weźmie udział także zespół Max Klezmer Band. Bilety w cenie 15 zł w EDENIE lub sklepie muzycznym VIDMUZ lub w cenie 20 zł w dniu kulminacyjnym. Pierwszym 150-ciu osobom organizator gwarantuje miejsca siedzące.

14.04.2007 Piotr Krupski udzielił wywiadu dla elbląskiego RADIA EL. Podczas wywiadu zostały zaprezentowane utwory: Strassenbahn, Alter Markt i Schichauwerft.

03.03.2007 Duńskie radio "Roskilde Dampradio" w audycji traktującej o muzyce elektronicznej "Elektroland" wyemitowało utwór Piotra Krupskiego "Strassenbahn", będący zapowiedzią płyty "Elbing 1904". Audycja ta jest retransmitowana przez 15 duńskich stacji FM, a także poprzez Internet.

10.12.2006 Odbyła się sesja fotograficzna na Starym Mieście w Elblągu na potrzeby płyty "Elbing 1904". Zdjęcia wykonał Tomasz Borkowski.

21.09.2006 o godz. 19.00 w "Galerii El" odbędzie się koncert Piotra Krupskiego, promujący, będącą w realizacji, płytę "Elbing 1904". Myślą przewodnią koncertu będzie nawiązanie do historii miasta Elbląga sprzed ponad 100 lat. Otwierający koncert utwór "Wehikuł czasu" przeniesie zgromadzoną publiczność do Elbląga z początku XX wieku. Piotr Krupski kreując klimat dawnych czasów nie zawahał się przed zaadoptowaniem do nowoczesnych elektronicznych dźwięków, odgłosów pochodzących z miasta - gwaru ludzi, zegara Bramy Targowej, dzwonów katedry, zgrzytu kół tramwaju, uzupełniając je o domniemane dźwięki z 1904 roku - końskich dorożek, rowerów i spacerujących po bruku ludzi, odgłosów fabryki Schichaua i wiele, wiele innych.

"Zadałem sobie trud usłyszenia i przedstawienia słuchaczom dźwięków naszego miasta sprzed ponad 100 lat. Jako twórca i wykonawca muzyki elektronicznej dźwięki te ubrałem w nowoczesny sposób, aby  przede wszystkim młodym ludziom przekazać fragment fascynującej historii Elbląga"
- mówi Piotr Krupski. Płyta "Elbing 1904" jest ukłonem autora dla bardzo bogatej historii miasta Elbląga. Serdecznie zapraszamy wszystkich Elblążan i sympatyków muzyki elektronicznej i ilustracyjnej do udziału w tym niezwykłym koncercie. Z pewnością muzyka Krupskiego poruszy wyobraźnię wielu słuchaczy...

09.07.2006 W finale "Dni Reszla" wystąpił Piotr Krupski wraz z Bartoszem Turkowskim (bas, perkusja elektroniczna) i Mirosławem Karasiewiczem (gitara). Zapraszam do obejrzenia zdjęć.

17.06.2006 Piotr Krupski zakończył prace nad utworem "Analoog Anamoog", który znajdzie się na płycie poświęconej Robertowi Moogowi. Na płycie "CONTEMPORARY ELECTRONIC SOUNDSPACES VOLUME II - HOMAGE TO BOB MOOG" zaprezentują swoje utwory uczestnicy forum tangerinedream.pl. Planowane wydanie sierpień/wrzesień 2006.

07.05.2006 o godzinie 19:00 w parafii św. Rafała Kalinowskiego w Elblągu Nad Jarem odbędzie się koncert pod tytułem "Totus Tuus w objęciach Matki". Koncert poświęcony będzie ikonografii i Papieżowi Janowi Pawłowi II.  Zagra Zespół Muzyki Dawnej Młodzieżowego Domu Kultury w Elblągu oraz Piotr Krupski wraz z Bartoszem Turkowskim. Podczas koncertu zostaną zaprezentowane specjalnie zaaranżowane w tym celu utwory, w których usłyszymy fragmenty przemówień Papieża Jana Pawła II. Tytuły kompozycji są tytułami ikon nieludzką ręką pisanych: 1. Słowo Ciałem się stało, 2. Cierpiąca, 3. Poszukiwanie zagubionych, 4. Błogosławione Niebo, 5. Miłościwa, 6. Matka Boża Podróżujących, 7. Życiodajne Źródło, 8. Niewiędnący Kwiat, 9. Ukój mój smutek.

03.2006 W marcowym numerze Magazynu Muzyków i Realizatorów "Estrada i Studio" opublikowano wyniki ankiety na najlepszy utwór zamieszczony w styczniowym numerze tego miesięcznika. Wygrał Piotr Krupski z utworem "Planeta RX" z towarzyszącym mu na perkusji Tomaszem Łosowskim.

01.2006 Miesięcznik "Estrada i Studio" zamieścił w styczniowym numerze recenzję utworu Piotra Krupskiego "Planeta RX". Można go posłuchać na dołączonej do tego czasopisma płycie CD.

20.08.2005 W ramach imprezy "SOLIDARNOŚĆ DLA RODZINY" na Placu Jagiellończyka w Elblągu wystąpił Piotr Krupski z repertuarem z niedawno wydanej kasety KOMBIMUS.

14.08.2005 w godzinach 10:00-11:00 w elbląskim RADIO EL zostanie zaprezentowana muzyka Piotra Krupskiego z kasety KOMBIMUS oraz wywiad.

10.06.2005 Nakładem firmy OLD-SKOOL (serdeczne podziękowania dla Michała Bukowskiego) pod numerem katalogowym 002 ukazała się kaseta PIOTR KRUPSKI - KOMBIMUS.

01.04.2005 W 135 wydaniu audycji "Elmania" zostały zaprezentowane 3 utwory Piotra Krupskiego. Link: http://lenart.biz/Elmania/2005/04/01/mmee-0135-04-2005-r-audycja-sieciowa-czas-12018/